QUE ME CONTAS?

MATES

CÁLCULO MENTAL

14 ÷ 7  3 × 3. 63 ÷ 9.    12 ÷ 3    2 × 9

 Fátima y Esther me dan siete cómics cada una. ¿Cuántos comics tengo en total?

Jaime compra 12 castañas y se come cinco. ¿Cuántas castañas le quedan?

Mónica se toma la temperatura y el termómetro marca 38°. A partir de 37,5 ºC se considera fiebre. ¿Mónica tiene fiebre?


Hoy trabajaremos con la última unidad de medida: la temperatura, que se mide con el termómetro que ya trabajamos en ciencias. En España medimos en grados centígrados. Si hay mucha temperatura, el mercurio del termómetro sube por el tubo de cristal alcanzado cifras altas (20-30 grados). Pero, si hace mucho frio, está por debajo del cero. Podemos decir que en el alto del Everest está a 24 grados bajo cero. Eso se escribe así:  -24ºC

RESPUESTAS: 2   9   7   4   18   14 cómics, 7 castañas, Sí

LENGUA

Imagina que vas a dar una vuelta por el campo y ves a alguien tirando los restos de la merienda al río. ¿Que le dirías? Inventa un diálogo de al menos tres intervenciones (es decir, que cada personaje hable tres veces distintas).

CCSS

Hoxe rematamos a unidade sobre a Terra, onde está (Sistema Solar), que é (un planeta), o seu astro (Lúa), as súas divisións (manto, núcleo e corteza) e as capas (xeosfera, atmosfera e hidroesfera). Xa sabedes que despois de cada tema gústame facer unha proba, sobre todo para motivar que estudedes. Estudar/repasar é moi importante para fixar no cerebro todos os conceptos e sobre todo para non perder o hábito de ler, resumir, facer mapas conceptuais... Podedes facelo cos links/fichas/actividades que fixemos no blog ou se preferides por escrito, no libro de ciencias na unidade 7 (pero só as cousas que demos, aínda que se queres ampliar más, moito millor para ti que terás máis cultura). 


Luns e martes da próxima semana faremos exercicios de repaso e o xoves 14 colgarei unha ficha de repaso de tooooda a unidade. Os exercicios serán do mesmo estilo que todas actividades que levamos feitas (e que estades facendo xenial).


Fai un debuxo que explique en que consiste o efecto invernadoiro.

CCNN

Repasemos a materia e as súas propiedades:

Que pasa cando mesturas estes materiais? Di se son mesturas homoxéneas (na que non se distinguen os compoñentes que a forma) ou heteroxéneas (onde si se poden ver que elementos forman esa mestura)  (ou fai ti as túas propias mesturas indicando que ingredientes engades)

1.Leite e colacao

2. Leite, colacao, cereais

3. Zume de laranxa e zume de mazá

4. Macedonia de froitas

5. Aceite e vinagre

6. Aceite e auga 

7. Aceite, auga e vinagre

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar